Spyro190's personal spam room
-
- Italiano
- All Languages
- Spyro190
- Closed
Attention! We are receiving reports about SCAM attempts, which promise you to get Elcoin for free after submitting your account data on some pages.
We advise you DO NOT TO CLICK on such suspicious links and do not share your account login/password with ANYONE.
Please report any kind of such activity directly to our Support. Thank you!
We advise you DO NOT TO CLICK on such suspicious links and do not share your account login/password with ANYONE.
Please report any kind of such activity directly to our Support. Thank you!
-
-
Ok.
-
Buongiornissimo, tè verde?
-
Preferisco un tè deteinato , come preferisco bere latte senza lattosio, e pasta senza glutine .
-
Io bevo tè perché mi piace, non per sgrillettarmi sugli antiossidanti. ;-;
-
Io invece ti bevo.
Bevo te.
-
-
Quando vado in palestra amo il mio 1 pack , perché 1>6.
-
Ma veramente -
Did I just see...SOMEONE LYING?
-
YES INDEED.
-
The cake is a lie
-
I'm going to use this 3d to do a little experiment. Don't get mad if you receive 5825682449 likes.
-
Is this your wedding proposal?
-
Is this your wedding proposal?
Nope, I was trying to trigger the like limit, but after 14 pages (140+ likes) I'd say that there's no limit to our goodness.
Ricambio.
:))))))))
Tu ce l'hai un 3d dove provare a superare i 500 like, tanto per essere sicuri che la mia mancanza di zelo non mi abbia condotto in errore? :))))))))
-
Ho centordici notifiche tutte da qui da parte dello stesso utente, arrivate a distanza di non più di un minuto l'una dall'altra...
-
Ho centordici notifiche tutte da qui da parte dello stesso utente, arrivate a distanza di non più di un minuto l'una dall'altra...
Se avessi spammato di più ne avresti avute di più, inutile venirsi a lamentare ora. :v
-
sciampigni
-
E invece sono proprio io.
-
campagna