Posts by Amellia

hellow there~

Für alle die mich noch nicht kennen ich heiße Amellia sowohl ingame als auch RL <3

ich bin ein großer Anime fan besonders die in denen Loli's und Tsundere's drin vor kommen (besonders beide zusammen <3 )

Des weiteren bin ich ein Großer fan der Fate stay night reihe und Meine Lieblings Servant's sind Mary Read, Hassan of Serenity, Euryale, und vor allem Ereshkigal

falls weitere fragen bestehen stehe ich hier gerne offen

hqdefault.jpg

sincerest, Amellia~

wer sagt das alle lehrer von leuten ü20, ü70 sein müssen? und in rente?
    ich hatte seinerzeit Lehrer die ü20 waren die jetzt ende 30 anfang 40 sein dürften

having a bad connection does not give you the right to exploit it

And who says that everyone with a bad connection is exploiting it simply by virtue of playing the game? I can agree with you on the part regarding verbal abuse – that's not nice regardless of justification – but this right here is simply nonsensical.

as you can see i clearly never said every one would do it there is still a lot of people that are aware of their circumstances and exploit it anyway but there is also a way to exploit it backwards if you adapt to a lagging player. and change your playstyle on that.
    in that specific way i only meant it for that unfortunate person i met that absolutely exploited his lags and was even trash talking, if you want i can send you the screenshots in privat

still shaking my head after i saw the price on that Resonance page....
    that's what ruins the game ... not the fact that you get a new page you can freely do a completely secondary Resonance build with but the Price on that thing...
    people have to pay like 25€ for literally >nothing< and only that.
    if i where to throw a random idea into this room my idea would be >Compensation! <

i've seen it on various other games... if they have unexpected long Maintenances or need to fix stuff the day after a maintenance because something went horribly wrong, They compensate by giving out free stuff not this stupid (1 Day/7 Day) Avatar shit but stuff that sticks around until you die!
    Stuff that people might actually need, So please... that would be great

having a bad connection does not give you the right to exploit it or harrass people verbally that tell you that you have bad connections...
    i had one of those few days ago but unfortunately it seems i can't access the support as of now.
    the way he talked with me is absolutely below anything...
    and that such people exist on our server with the [ES] Tag behind their names...
    I'm not mad at them at all don't get me wrong it's that ones that are also rude and don't care about their network stability ...

indeed~ it's kind of an issue that people have lossing their names and probably their accounts because they just stopped playing for about 5-7 years and never bothered to log in ever again.
    Still .... they can't do that because these players always have a right to come back and play and GF Doesnt want to end up in the Court because they deleted some accounts for funzies and inactivity to free up unused names because that one player whose account might get terminated decided after 7 years of inactivity to go back online and his account is gone even tho he Spend 200€ back in the day he still played and left the game at that

So... to keep it short
    this won't be happening

der unsichtbare einteiler den es vor dem permanenten gab (testweise) hieß auch irgendwas mit wundertüte (dem Ranox alchemisten)
    das rüstung noch eintragbar sein soll weiß ich es geht darum dass man nicht die möglichkeit hat die standart haare der charakter zu sehen ohne die (perrücke *hust*) Haare ab zu legen und ohne die fehlt ein set teil... also wie löst man das problem? Standart haare sind auch nicht eintragbar...
    was ich mir noch vorstellen könnte in der "Anpassung" gibt es die möglichkeit standposen der alten kw's wie base klasse oder 1st klasse zu benutzen,
    das dort noch eine option für de Frisuren früherer KW's rein kommt
    (allerdings schweife ich vom eigentlichen thema damit ab... das wär was fürn neuen Thread)

falls wer das grimm märchen nicht kennt ist nicht schlimm ich erkläre hier worum es geht:
    also ... wir haben ja bereits im cash shop unsichtbare zubehöre erhältlich,
    allerdings fehlen nun noch unsichtbare Avatare kopf, oberteil, unterteil, handschuhe, schuhe
    denn es gibt unter anderem auch sehr interessante rüstungen oder zu dem ein oder anderen set passen vielleicht die standart haare wesentlich besser als das allerneuste IB Haar,
    und genau dafür kommt dann das Magic Wardrobe > Invisible Avatar zum einsatz um entweder einzelne teile oder nur die Haare unsichtbar zu machen

Dies soll lediglich die spieler mit klasse ansprechen die wert auf ihr äußeres legen und nicht nur für statts spielen Elsword ist immerhin neben einem RPG Auch ein Fashion Game :/
    ich hoffe dass man diese idee umsetzt :c