Posts by Nexxon
-
-
-
-
-
-
-
-
-
After comparing both sets here:
https://elwiki.net/w/Shaviana_Truffles
https://elwiki.net/w/Brillant_Knight
I would say that brillant knight is better. But it will take a lot of time for the set to come to our server so I would recommend to buy Shaviana for your main or most important characters and save money until brillant Knight is released here.
If you want to go for something cheaper then you could pick one of the former „most op“ sets:
Black Mesa
mariposa
Lord of Henir
-
5
Danke für die Rosen!
Gut, dass meine Familie kein Weihnachten feiert und es nur normale freie Tage für uns sind. xD
-
Dear Elsword Players!
When we announced the Henir's TimeSpace Renovations Event on 11th October, we set the deletion date in the description to 18th December for the following items:
- Time-Space Crystal
- Refined Time-Space Crystal
However, after the date has been inserted, our maintenance date has been rescheduled to 16th December, but the item descriptions were not changed.
So the aforementioned items will actually be deleted on 16th December, not on 18th December as it is stated in the items' descriptions.
Thank you for your understanding.
Yours sincerely,
The Elsword Europe Team
-
Ain und Ebalon ähneln sich nur im Aussehen.
Ain wurde von der Göttin erschaffen, die das El kreierte und die einzig lebende Person mit der engsten Verbindung zum El ist Els Frau.
So würde ich mir die Auswahl erklären.
-
^
Da lehne ich ab.
Ich finde es sinnvoll am tatsächlichen Geburtstag von Elsword auch die größten Boni zu geben. Wer nicht am Dienstag kann, kann dafür ja am Samstag oder Sonntag farmen und/oder umgekehrt. Leute die am Dienstag frei haben, arbeiten dann wohl vielleicht am Samstag oder Sonntag.
Da der Geburtstag von Elsword auch ein festes Datum ist, könnte man sich auch im Vorfeld dafür frei nehmen... also falls einem diese EXP boni unglaublich wichtig sind. Wenn sie das nicht sind (ich nehme mal an, dass die Meisten sich nicht nur für Elsword 1 Woche oder immer den 3. Dezember frei nehmen) , dann kann man an dem Tag farmen, den man dann frei hat oder nur halbtags arbeitet. Wenn man von 8 - 16 Uhr arbeitet, kann man immer noch von 18 - 24 Uhr spielen und hätte so noch 6 Stunden vom Event.
Ich muss morgen auch arbeiten aber dafür hab ich dann am Sonntag und Dienstag Zeit zu farmen. Hat jeder der sich hier beschwert wirklich an KEINEM der 3 Tage frei?
-
Hello!
I will forward the issues you described here again. Please don’t take it as „we will definetly change something now!“, because I can’t give any guarantees. I will let you continue to discuss here to your hearts content.
(I wanted to give a longer and more detailed response but I sadly didn’t had the time this week, because I was busy....)
Have a nice evening!
~ Darkrai
-
2
Freut ihr euch auch auf die exp Events? : D
-
8
IdrA danke sehr !
-
Elsword players!
NicotheRM has now been promoted to Trial Moderator Senior! This means he is still a forever Trial but is now seen as senior Trial!
... Just joking he is now a full moderator! Have fun with the new responsibility! -
9
hallo!
-
7
Ich würde die Weihnachtssets erst ab dem 1.12. auspacken. Oder gar nicht. Mal schauen..
-
Ich finde Elan ist eine sehr passende Bezeichnung. Man braucht Elan, um 2-4 Stunden rumzustehen. XD