Haltigu
Posts by Antiaris
-
-
cxu iu parolas cxi tie
-
Heu on est sur le serveur EU, donc pas de Velder ni de Bethma, ni de Lanox
d'ailleurs sur le serveur UK c'est Earth Master, etc. Le Salvatore c'est que sur la KR et la NA mais malheureusement on doit se servir des noms issus du wiki pour être compris par tout le monde parce qu'il se peut qu'un des 6 serveurs n'ait pas traduit comme les autres, exemple : Requiem de Mariposa devient Requiem de Papillon en espagnol
de même pour fléxi/téna/force/trans
mais sinon y'a de petits trucs qu'on trouve déjà ici : Guide de survie multilinguistique
-
normal faut soit la mettre dans la section internationale ou la mettre sur le forum DE
-
les plus gros topics de flood ce sont les topics de présentation
et le forum EN renaît un peu, l'ancien il était archi mort
-
elle est triste et vide depuis le changement de forum
mais si tu regardes celle PL c'est encore pire
-
on a rainbow
-
j'essaie de défendre les joueurs français sur les autres forums
genre y'a une DE elle disait qu'elle comprenait les clichés sur les FR sur les jeux vidéos avec un screen d'une qualité dégueu, je lui ai répondu Deutsch Qualitaet
et là c'est les ES qui s'y mettent + une IT qui débarque de je ne sais où
-
Voto Neutral
al menos nosotros no tenemos un hilo en contra de nuestro pais de procedencia como se ve en el foro DE
por que actualmente a quasi todo el mundo no le gusta jugar con espanoles por culpa de las latencias
Pero puedo anadir que aqui en Francia, jugamos y ahora jugais con los jugadores del 974, es decir los jugadores que estan en ultramar (Reunion, ...) y los de Quebec sin embargo no conozco ningun jugador canadiense
@Editado por OfioN, para indicar voto.
-
T'es un ancien si tu devais faire des centaines fois la Plaine du retour juste pour drop cette puce pour la 3e quête de skill
-
Du coup il faut aussi le W pour les Français et le Y pour les Allemands
-
Honnêtement la modo ES à part créer des topics je la vois jamais
C’est donc un robot
-
It's really hard for me to chose my favourite song, I have a lot
But I'd say the Prelude by Bach played with a cello. This truly touches my soul, I have goosebumps each time I listen to it and it's the only song I can cry on despite any good mood. You can find it anywhere because it's pretty well-known
Less classical, I'd say I'm Like a Bird by Nelly Furtado this song reminds me of my childhood. Back when my sister downloaded songs on my firts MP3 player because I didn't know any trending songs
Here is a partial list, not the right order
Pascal Obispo - Fan (French song), childhood song
Wonder Girls - One Black Night (KPop), retro jewel, one of the best Korean songs I've ever heard and ( ͡° ͜ʖ ͡°) song
4Minute - Hate (KPop), one of the best Korean songs I've ever heard², aggressive and hateful, perfect to free your hatred
Sigur Rós - Varúð (Icelandic song), this song is so powerful and soothing plus the icelandic language
LemON - Nice (Polish song), this song makes me both sad and happy. I love the lyrics, it's about hope. This version of Nice is so so good, it's like time slows down
Vanessa Paradis - Il y a (French song), childhood song, Vanessa is so iconic, the lyrics of this song are quite unusual also
Zazie - I Love You All (French song), Zazie's lyrics are so true, this song is about loving everybody despite differences. Je Suis un Homme is also as good as this song and it's her most famous song
The Do - On My Shoulders (French group but she sings in English), childhood song it was used for an old ad for pens here in France it reminds me of the good aspects of being back to school
I'm into songs from around the world
-
I don't know if it's still the case but I remember a lot of people from the French forums worshiping DE players especially one BM whose name I can't remember
-
Salut, j'étais pas au courant que la couverture changeait en fonction de la fenêtre. Mais pour ma part ça le fait pas avec ma signature bien qu'elle ait l'air basique mais pourtant quand je regarde ton profil ton image change bien en fonction de la fenêtre
Mais peut-être que tu devrais refaire ta couverture, il y a une modo EN qui a trouvé une template de référence ici : Cover size? <- clique (c'est pas très visible)
-
-
Todos perdemos
-
I don’t know I don’t feel like talking with you and I also do not have time to talk with you but here is where there is no problem but here is where there is no problem
It is a stuff I got for the last episode thus I slightly saw the same story there but it’s been a while since we do not talk anymore we’re cooking meals from my father’s world but it hurts that I’m not trying anymore but I am fed up with it
-
I typed Ziebelstein and it got censored while my client is in French
-