Sell Dusk and Dawn weapons

Attention! We are receiving reports about SCAM attempts, which promise you to get Elcoin for free after submitting your account data on some pages.
We advise you DO NOT TO CLICK on such suspicious links and do not share your account login/password with ANYONE.
Please report any kind of such activity directly to our Support. Thank you!
  • EN
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Hello,

Recently, I obtained 2 dusk and 1 dawn weapons, and I don't have any use of them, so I'm selling them.

If you're interested, MP me in game "MastDuo" or leave a comment here.

In first place, I would go for 700kk each one of them, but there's possibility to haggle and I can also trade them for Mariposa items for Lu.

have a nice day! =)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    FR

Bonjour,

récemment, j'ai obtenu 2 armes crépuscules et 1 aube pour Rose et j'ai n'en ai aucune utilité, du coup je les vends.

Du coup, si vous êtes intéressés, MP moi en jeu "MastDuo" ou laissez un commentaire sur ce sujet.

Je pourrai proposer 700M pour chaque arme, mais il y a possibilité de négocier le prix ou d'échanger contre des accessoires Mariposa pour Lu.

Passez une bonne journée et bon jeu! =)

• I'm really sorry for the double-post, but since "You are not authorized to execute this action.", I will say it here;

I sold a dusk weapon, so it only left one. Feel free to reserve it if you want. =)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Je suis vraiment désolé pour le double-post, mais vu que j'ai un message d'erreur: "You are not authorized to execute this action." quand je veux éditer le post, je marque les modifications en dessous :

J'ai vendu une arme crépuscule, du coup il n'en reste qu'une. Vous pouvez la réserver si vous le voulez. =)

• Ah, merci Angel!
    J'avais complètement zappé de up le sujet.

Du coup, j'en profite pour indiquer ici qu'il ne me reste qu'une seule arme crépuscule. Ayant RÉELLEMENT besoin de PP, je suis d'accord pour la négocier, donc envoyez-moi un message si vous êtes intéressés. ^^