Full El Officier Dark ver. ET2 Haircut & Gloves CM.

Attention! We are receiving reports about SCAM attempts, which promise you to get Elcoin for free after submitting your account data on some pages.
We advise you DO NOT TO CLICK on such suspicious links and do not share your account login/password with ANYONE.
Please report any kind of such activity directly to our Support. Thank you!
  • English ~~

Hi,

Today I sell lot of Elsword stuff.

We can use the board if you prefer but YOU put the difference. I'm gonna seal all the stuff ^w^.

So I sell :

・゚:*★ Gloves CM.

・゚:*★ Full El Search Party Officer Dark ver.

・゚:*★ ET2 Haircut.

If you're interest tell me in privacy on the forum.

・゚:*★Bye Nee~~

French ~~

Bonjour,

Aujourd'hui je vends pas mal d'items pour Elsword.

Si vous voulez nous pouvons passer par le panneau pour la vente mais VOUS mettez la différence. Tous les items seront sceller par mes soins ^w^.

Donc je vends ces items :

・゚:*★ Gants CM.

・゚:*★ Full Officier chercheur d'eldrit version sombre.

・゚:*★ Coupe ET2.

Si vous êtes intéresser envoyez moi un message privé sur le forum ^w^.

・゚:*★Bye Nee~~

Images

En jeu depuis 2014 , de retour pour vous jouer de mauvais tour :arawakenbead:

Recherche d'anciens amis avec qui j'ai perdu le contact : Nere et Rin :tears:

---------

I sell some Ice Burners for Chung, Lu/Ciel, Elesis & Elsword & more - trade is possible but only for Raven , Aisha or Elesis.

Feel free to contact pm or discord. :kawaiipinkeyes:

• Salut, combien juste le lot 3 pièce ? MP moi ici ou IG sur "Ruben" ou "StarkevXV" merci

Discord : Starkev#9299

• Sorry I forget to put it on my Announce but make the offer , Thank you.~~

Excusez moi j'ai oublié de le préciser dans mon annonce mais je préfère recevoir des offres , Merci.~~

I tell this for all the private message and for all the items in the announce**

Je le précise pour toute l'annonce et pour tous les mps reçu**

And Sorry Starkev I don't dissociate items for the OCEF.

Et désolé Starkev je ne sépare pas le full OCEF.

---------

I sell some Ice Burners for Chung, Lu/Ciel, Elesis & Elsword & more - trade is possible but only for Raven , Aisha or Elesis.

• Salut , excuse moi pour l'attente >w< mais avec la rentrée tous ça j'ai pas eu le temps de revenir sur le forum ^^ Pour le full OCEF je suis d'accord pour 1MM2 si tu fournis les sceaux avec ^^ ! Voici un screen plus précis des stats ...ect... et je viens d'y penser mais je préfére préciser que c'est le full avec Képi je ne sais pas si ça à une importance : https://prnt.sc/knh0k4

---------